que puc fer?
Hola, sóc un noi de 15 anys i no sé perquè pero em preocupa molt el fet de no haber-me liat encara mai. Casi tots els meus amic ja s'han liat i això fa que em senti encara més malament amb mi mateix.
Els meus amics hem diuen queno tingui pressa, que ja arribarà, però esque el problema és que a mi m'agradaria que arribés JA.
Crec que el que fa que no m'hagi liat mai és el meu caracter timit i tancat. Tinc amics i tal però casi bé mai m'obro amb la gent desconeguda i això també em procupa ja que em limita a anar a llocs on vull anar, jo sol ja que tinc "por" a no ser acceptat o que ja hi hagi un grup fet en aquest ambit i que jo ja no hi entri en aquest grup.
Espero que contesteu.
Gràcies
Estrella Dorca

Hola!
Crec que la teva insistència en trobar la manera de liar-te fa que perdis la perspectiva. Evidentment que hi ha una part de tu que té curiositat per saber com és, què se sent i com funciona.... però hi ha una altra part una mica més íntima: el compartir un moment amb una altra persona.
Fer-se un petó implica connectar amb una persona i deixar-se endur per l'atracció mútua. D'aquesta manera es gaudeix moltíssim de la sensació i de l'experiència!
Canvia d'objectiu i centra els teus esforços en conèixer i relacionar-te amb altres persones! Parla amb la gent, deixa't anar i mostra't com ets. És possible que al principi siguis una mica tímid, i què? Estic segura que quan agafes una mica de confinaça, ja et mostres tal com ets, oi? Doncs es tracta de fer això: de practicar en agafar confiança quan hi ha persones noves o poc conegudes.
Després ja aniràs notant amb qui tens més connexió i amb qui et ve de gust fer-t'hi un petó... un petó llarg, gustós i ple d'intensitat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico