No tinc gaire glutis...
Hola!
Som 6 nenes en el meu grup d'amigues, i es podria dir que totes elles tenen bestant cul. Gràcies això crec que és la raö per la qual s'han liat amb algun nen i jo no. A mi sincerament em sembla una tonteria que els nois es fixin en això abans que en la personalitat pero de totes maneres ja em resulta una mica cansat: porto 7-8 mesos anant al gimnàs uns dos cops semanals i sobretot em centro en els glutis (ja què estic molt plana de derrere) i no hi veig resultats... segueixo tenint casi res de cul ni de cadera i em comença a resultar agotador en el sentit de que: vale, no es dolent no tenir cul obviament, pero a mi m'agradaria tenir més a sobre m'esforço pero no veig els resultats. Detesto ficar-me leggins o pantalons molt ajustats perquè em queden fatal de derrere i normalment porto xandall o pantalons estrets pero amb jaqueta o desudadora llarga... i ara que ve estiu no tinc gaires ganes de portar shorts i que per exemple els nens em comparin amb les meves amigues i se que no hauria de ser així pero em desagrada això de mi...
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Entenc que tota aquesta situació et generi preocupació i et faci sentir malament. Quan parles del cul parles del volum del cul..."de tenir cul". Com has pogut comprovar anant al gimnàs encara que facis exercici no implica que aconsegueixis tenir més volum de cul. El que pots aconseguir és tenir el cul més tonificat però crec que no és el que tu estàs buscant. Això és així com a conseqüència de la nostra genètica per això encara que ens costi s'ha d'intentar acceptar. Si et fixes el que està generant això és per un canto la teva exigència i les comparacions amb les teves amigues. Comparar-nos no ens porta a cap lloc i a cap canvi, només ens fa sentir malament.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga