Ns que pensar...
Fa com 6 mesos que vaig coneixer a un nen, avegades quedavem i jo em vaig acabar pillant molt per ell, fins que un día em va dir que tenía novia desde el Julio pasado. Un día vam estar parlant de tornar a quedar I em va dir que la seva novia no s'en podía enterar pq sino tenía gelos, ara be, al cap d'una estona em va dir si volia lio I jo li vaig respondre que sería millor Quan no tingues novia, ell uns minuts despres em va dir que si ens liabem ella no s'enenteraria, encara I aixi li vaig dir que no. Pero la cosa es q desde aquell día tarda mes en lleigir els misatges, esta en línea I no respon, poster soc jo que m'emparanoio molt o nusee, de fet voliem quedar dissabte que ve I jo tenía pensat dirli que m' agrada pero nose Ben be que fer. Ames segueix amb la seva novia I aixo em fa tirar enrrere.
Enfi...
Gracies 💞
Estrella Dorca

Hola Keta,
Et felicito per la teva decisió! Per tu és important que la persona amb qui t'emboliques no tingui un compromís amb una altra persona i ho compleixes, per tant, pots estar molt orgullosa de tu mateixa!
Per altra banda... segur que t'agrada aquesta persona? Segur que t'agrada una persona que seria capaç d'enganyar la seva parella? Estaries tranquil·la si comencessis una relació amb aquesta persona sabent que es comporta així?
Valora bé si és el tipus de relació que vols ;)
Per altra banda, crec que la seva reacció (tardar més en contestar, no respondre...) ja et diu quin interès sent per tu... no creus? A vegades fa mal veure-ho, però crec que ho prefereixes, oi?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico