Nòvio que no els convenç
ja fa un mes que estic amb el meu novio i els meus pares diuen que no saben si aquest noi em pot fer bo o no per el que l'altre gent els han dit (no té gaire bona fama, però no mataria ni a una mosca). En resum els meus pares diuen que no saben si creure'm quan jo els hi dic que no passa res que es súper bon nano. No sé què fer per demostrar-los-hi la veritat. Què puc fer?? Per cert els meus pares son molt protectors així que qüestió difícil. Altra cosa, com fer que no siguin tant sobreprotectors amb mi??
Moltes Gràcies Laia!!
Estrella Dorca

Hola bonica!
És natural que els teus pares vulguin el millor per tu, no creus? Així que millor que segueixin preocupant-se per quines persones tens al voltant per poder ajudar-te si ho necessites, com ho veus així?
Pel que fa a la teva parella, tu no els has de convèncer de res! si han sentit aquestes opinions, és possible que estiguin una mica l'aiguait. L'únic que els farà canviar d'opinió és l'experiència i la convivència amb ell. Així que proposa'ls que el coneguin, que confiin una mica en tu. La manera de guanyar-te la seva confiança és assegurant que parlaràs amb ells sempre que hi hagi un problema. De moment continua amb aquesta relació si tots dos en teniu ganes, però estigues alerta per si hi ha algun comportament que et faci sospitar, d'acord?
Pel que fa a la sobreprotecció... és el mateix. Els teus pares necessiten comprovar que tu pots sortir-te'n per tu mateixa. Difícilment deixaran de ser protectors, però pots demanar-los en diferents temes concrets que et deixin fer. Si veuen que tu prens la iniciativa, és probable que mica en mica es vagin tranquil·litzant ;)
Una abraçada molt gran! Gràcies per explicar-m'ho ;)
Laia Sala
@laiasala.psico