segueixo enamorada del ell
Fa dos anys que anem junts al insti i a la mateix classe, des de el primer dia que el vaig veure hem vaig quedar flipan, messos després ja ens vam liar i vam intentar tenir una relació, però va anar malament un any després segueixo enamorada, i per carnestoltes del meu poble ens vam torna a liar, setmanes després vam tornar a intentar una relació i ja fa 2 setmanes aprox que ho vam deixar els dos, ell no ho ser pero segueixo molt enamorada i no ser que fer... perquè ser que ara ja esta liant amb altres i jo segueixo aqui plantada sense fer re i deprimida.
Estrella Dorca

Hola Anna,
La meva pregunta és: per quins motius us heu deixat? Les dues vegades ha sigut pel mateix? Creus que aquest motiu seguiria existint sempre?
Tinc la sensació que existeix certa atracció l'un per l'altra, però no estic segura si aquesta atracció porta al mateix lloc per tots dos. És a dir, que no voleu el mateix futur. Tu què en penses?
Sigues pràctica i intenta prendre una decisió sobre aquesta relació:
• Vols seguir enamorada d'ell?
• Creus que en algun moment ell canviarà la seva actitud?
• Prefereixes tancar aquesta etapa i començar a passar pàgina?
Valora quina decisió et farà sentir millor en un futur, encara que faci mal.... ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico