Perdua de la regla oer anorexia?
Hola! Medeixo 1,55 i peso 41kg, m’he aprimat 10 kilos en un mes o aixi i ara vaig al metge i tinc una dieta per menjar pero encara em y costa i menjo poc, no m’ha baixat la regla aquest mes i mai havia marxat pro ara menjo normal i no hauria de tallar-se no? I la tornare a tenir? No he tingut relacions per tant ha de ser per aixo pero nose per que ara i si la tornare a tenir o si li hauria de dir al metge pk no vui que m’ingresin mersiii❤️❤️❤️
Alba Garcia

Hola bonica,
Amb les dades que ens has donat, ens preocupa molt la teva situació. Estàs en un pes molt baix, i has perdut molts kilos en molt poc temps. No sé si el metge que t'està visitant t'ha fet algun comentari sobre l'anorèxia, o si te l'ha diagnosticat.
L'anorèxia és un trastorn mental molt greu que està relacionat amb preocupació pel pes, el cos i l'alimentació. Les persones ho passen molt malament per menjar, perquè senten un rebuig cap al seu cos, o cap al seu pes. I moltes vegades arriben a distorsionar la seva imatge, la imatge que realment veuen sobre elles mateixes no és real.
A més aquestes malalties tenen moltes conseqüències físiques, i una d'elles és la pèrdua de la regla. Pot ser que t'hagi marxat perquè el teu cos t'està avisant de que està malalt, i que necessita nutrir-se.
És molt important que comuniquis al metge tot el que te a veure amb la teva salut, perquè ell o ella és qui et podrà ajudar.
Es normal que et costi menjar, per poder vèncer a aquest problema és molt important fer un treball psicològic especialitzat. Es normal que et costi menjar, per poder vèncer a aquest problema és molt important fer un treball psicològic especialitzat. No sé quan de temps portes així, però segur que estàs patint molt, i és molt important actuar com més aviat millor perquè les coses no empitjorin.
Sabem que no es gens fàcil i no volem que passis per tot això tu sola, així que ens agradaria que ens truquessis perquè et puguem ajudar: 93 454 91 09.
Esperem noticies teves!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org