Problemon, mal de amores + porros
bones, en el cicle que estic cursant al matí anem els de 1r i a la tarda els de 2n aixi que els dies que tenia molta feina em quedava a la tarda i aixi els de 2n m'ajudaven, i per nadal un de 2n em va escriure un dia per dirme que volia quedar amb mi pk esava enamorat de mi, jo, li vaig dir avera no ens coneixem vale, estas pillat de mi pero jo necesito coneixre't aixi que vam anar parlant i ens vam anar conaixent fins que un dia li vaig dir ho sento pero jo no estic enamorada de tu, em caus super be pero amb mi no pots aconseguir res.
ahir va ser el seu ultim dia i tots van quedar, jo tenia molta feina i no vai quedar amb ells toti que n'hi havia un deisposat a venir-me a buscar a casa i aportar-me avans de les 3 pero tot i aixi els hi vaig dir bona nit a les 2,
dit aixo al mati estaven tots per l'aula ja que estaven acabant els treballs de fi de grau per les presentacions i como no jo vaig estar la meva hora del pati amb ells molestant-los i criticant-lis la feina (amor-odi), aixi que un en Ramon em va dir una cosa que em va fer malpensar molt fins i tot un altre de 2n (que es repetidor i en una UF (Unitat Formativa) anava a la meva classe i ens vam fer molt) em va mirar amb cara de que esta pasant aqui.
amb en Ramon des de fa una setmana (des de l'endema que li digues a en Roger que jo i ell no) que parlem molt no li vai donar importància jo... Estic pillada d'ell pero es el millor amic den Roger i no li podia dir a en Roger k estava pillada del seu millor amic. Pos aquesta nit Tot va sortir a la llum, en Ramon se'm va declarar i en Roger i ell van acabar a osties, un em volia venir a buscar molt abans de la baralla (m'he despartat amb un missatge de les 5 del mati que els dos s'estaven barallant) perquè jo fes que les coses es calmessin anaven tots morats i cadascú deia la seva de mi son un grup de 6 nois 3 tenen novia i 3 estan pillats de mi i jo n'estic d'un...
no se que fer avui a 2na hora han vingut tots 6 a parlar amb mi, m'ha fet molta por veure 2 amics amb la cara morada i una ressaca k no s'aguantaven per culpa meva, no se com comentar-li a en Roger que m'agrada en Ramon, no vui veure com es barallen pk si es barallen els i fare mes mal del k ja els hi he i ja s'han fet.
quan han vingut ho he comentat amb el meu tutor i diu que no em preocupi que se'ls i passarà que va ser ahir a la nit, els dos anaven morats i borratxos i que avui i demà seran dos nous dies porò que com a minim m'esperi a la graduació a fer/dir alguna cosa i que toti estar convidada i tenir seient vip a la seva graduació que millor que no hi vagi
que he de fer???
Estrella Dorca

Hola bonica,
Primer de tot, tu no ets responsable de res!!
Un noi se't va declarar i tu, després d'uns dies coneixent-lo, vas ser sincera i vas dir-li que no senties el mateix per ell. Per tant, no hi ha cap problema!
Entenc que et pugui fer sentir estranya que tu estiguis enamorada del millor amic d'aquest, però no està a les teves manes orientar el teu cor, no trobes?
A més, és molt bonic si aquesta atracció és mútua i tots dos sentiu el mateix l'un per l'altre, així que endavant!!
Per altra banda... si dues persones decideixes barallar-se i "arreglar" els problemes a cops de puny.... és la seva responsabilitat! Són ells els que patiran les conseqüències!! A més, què vol dir que s'estaven barallant per tu? En quin món vivim? Qui pegava més fort era qui s'emportava la noia? Eres el trofeu de la batalla? (un consell, no et redueixis a ser un trofeu).
Sincerament, crec que necessites una mica de temps per pair que aquests dos s'han comportat com uns animals perquè no poden acceptar que tu tens sentiments propis i sents atracció per qui tu vols!
Potser hauràs de distanciar-te una mica del grup, que baixin els ànims i que tu puguis decidir quin pas fas amb el noi que t'agrada ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico