Ja no sent el mateix?
Hola, porto 1 any i mig amb el meu novio i sempre ha sigut molt mono i atent amb mi, però des de fa un mes (coincidint amb que ha començat la uni, tot i que no hi ha noies) ha deixat de ser tant atent. Li he preguntat si volia tallar i que li passava i em diu que m'estima i que vol seguir amb mi, però després no quedem mai ni parlem per telefon ni whatsapp ni res, que puc fer perquè torni a ser tot com abans?
Gràcies!:)
InterPersonal

Hola Disf_ruta! Sóc l'Elisabet Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Què pots fer tu perquè torni a ser com abans és una demanda una mica difícil, ja que un canvia si un mateix vol, els altres poca cosa hi podem fer. És difícil fer canviar a algu. Però si que podem fer coses des del nostre paper. Jo et diría que està molt bé que li hagis demanat directament si vol tallar. Si t'ha dit que no, potser estaria bé tenir una o dues converses més sobre el tema: digua-li com et sents, que notes que no està tan atent i, sobretot, com et fa sentir aquest aspecte ( em sento desplaçada perquè em prens menys atenció, et trobo a faltar, etc). La resposta és doncs que vagis per la banda de que ell et pugui entendre explicant-li com et sents , fes-li saber, i si es posa al teu lloc, entendrà que estàs patint i ell decidirà què fer. A ell també li estan passant molts canvis. Que t'expliqui també com li va la universitat: si està egoviat, si necessita més espai, etc. Parlar més de com us sentiu i com us va la vida fora de la relació podeu trobar solucions. Ànims! Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga