AJUDA
Tinc una amiga que desde fa un temps s'intenta suicidar, fent-se talls als braços, en un dia es pot haver tallat uns 25 cops, no se que fer i m'agradaria que m'ajudesis. Moltes graciies!!
Elena Crespi

Hola AineC, el que ens expliques és força greu. Si veus que realment hi ha perill hauries de parlar amb ella i dir-li que ho heu d'explicar algú. Segurament s'enfadarà i no li agradarà el que li dius però el primer és la seva vida i si veus que córrer perill, hem de fer alguna cosa. Has provat de parlar amb la psicòloga o psicopedagoga de l'escola o de l'Institut? Amb algun professor?
En situacions com aquesta, els ilenci pot fer molt mal, per tant, et convido a que parlis amb ella i que li comuniquis que ho diràs a un adult: pares, professor, psicòleg.
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres