El noi del tren
Hola,
M'agradaria fer-vos una consulta. Ja fa molt temps que em trobo un noi al tren amb el qual mai ens hem dit res, però fa poc que em fixo en ell, ja que m'he adonat que em mira bastant i algun cop que he arribat justa de temps a l'andana, l'he vist mirant per tots els costats, com si em busqués a mi, fins que em veu, i llavors, em somriu. A més, algun cop que he anat al tren amb una amiga, ells dos s'han saludat, però es veu que només es coneixen de vista, ja que li vaig preguntar a l'amiga pel seu nom, per buscar-lo per alguna xarxa social, però ella no sap com es diu, només el coneix de vista del poble.
Total, que veig que és un noi molt interessant i com he dit, sempre hi ha miradetes i tot això, i no sé, que m'agradaria conèixer-lo, però em fa molta cosa acostar-m'hi perquè sóc bastant tímida i no sé com actuar davant aquestes situacions. Sé que potser és bastant estrany preguntar això, però què podria fer perquè fos ell qui s'acostés?
Gràcies anticipades.
Estrella Dorca

Hola!
Et diré una cosa: si tu vols que hi hagi un apropament en la relació, hauràs de ser tu qui mogui fitxa!
Entenc que ets una persona tímida i que potser no aniràs directament a presentar-te, però pots començar amb salutacions amb el cap o dient "hola"; després d'uns dies fer algun comentari de l'estil "gairebé no arribo avui!"; i veure com reacciona ell.
Si notes que ell també té interès, serà possible convertir aquesta connexió visual en algun tipus de relació.
Si, per contra, notes que ell segueix igual i que continua sense apropar-se... ja tindràs la seva resposta.
Sé que potser al principi et semblarà difícil, però intenta-ho! Veuràs que et sentiràs orgullosa de tu mateixa fent aquest petit pas ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico