Embolic mental 333
Hola!
No sé ben be per on començar, la meva consulta com bé indica el títol es que tinc un embolic mental, fa dies que li dono voltes a quina es la meva orientacio sexual... Tinc 21 anys i pensava q l'etapa de dubtes era a l'adolescencia pero nose.. Jo quan vaig pel carrer sempre em fixo amb nois, de fet sempre he estat amb nois i m'agraden, si vaig pel carrer i em fixo amb una noia es perque penso " aix q guapa es aqulla ja magradaria ser com ella, o pq vesteix mbe o pel cabell .." pero no perque m'atregui.
El que em fa dubtar es la meva millor amiga, m'explico estem molt unides, esn veiem cada dia, me lestimo moltisim, em cuida moltisim, em dona molts petons i abraçades i tinc moltsiismes ganes q me'n fagi, em fa sentir super bé i estimada i quan veig q em parla d'algun tio amb qui s'ha liat em fa com rabia, nose si es perque m fa por q me la "prenguin" i llavors ja no em fassi tant cas o perque jo vull ser qui estigui amb ella. Ultimament quan em fa petns i tal i ens mirem sento com molt desig de ferli un pico, aixi tmbe podria sentir si magrada o si ella ho voldria tmbe. Sempre q hem parlat de l'homosexualitat o de la bisexualitat mm'ha dit q no ha sapigut mai si li agraden els nois o les noies ( tot i q nomes ha estat amb nois com jo) i que no sap amb qui acabarà, això es un motiu q em fa estar com ilusionada perque potser tb sent les mateixes coses q jo i tmbe tindria ganes, nose esque esta molt pendent de mi i de donarme abraçades i fins i tot alguna amiga ens ha dit q semblem parella i de fet ho semblem. No se que pensar, sempre pensava q havia tingut clar q era hetero pero ara ja no ho tinc tant clar. Nose si lestimo com amiga, si m'atreu, o si melestimo com algo mes. Una cosa q em diu q potser no magraden les noies es q quan m'imagino al llit amb una noia o amb ella n m'hi veig, es com estrany perque em ve molt de gust liarmi pero encanvi al llit sem fa com estrany. Aix nose es un embolic q em volta pel cap fa uns mesos i que no puc explicar a ningu perque no vull q pensin q soc bi o lesbi , a mes a la familia els costaria molt acceptar'ho
A veure si em podeu donar un cop de ma, o dir-me q en penseu vosaltres! Moltisimes gràcies! i perdoneu pel text volia explicarme bé.
Estrella Dorca

Hola!
T'has explicat molt bé! A veure si jo t'he entès... ;)
Tinc la sensació que teniu una relació molt propera amb la teva millor amiga (fins i tot diria íntima) que fa que tinguis por de perdre-la quan aparegui una tercera persona, de manera que dins teu apareix un sentiment semblant a la gelosia que et fa dubtar.
Crec que el fet de saber que ella no ha aclarit la seva orientació sexual t'afegeix més dubtes. És possible que tinguis una fantasia eròtica homosexual amb ella? És a dir que t'exciti la idea de fer-te petons amb ella, sense que es faci realitat?
Jo no puc saber si sents una atracció sexual, romàntica o íntima amb aquesta teva amiga (això ho hauràs d'esbrinar tu), però sí que et puc fer una pregunta per ajudar-te:
• Com veus el teu futur amb ella? T'imagines casant-te amb ella i tenint una vida de parella estable amb ella? Te l'imagines com a consellera dels teus problemes amorosos amb altres persones? T'imagines tenint una relació poliamorosa amb ella i altres persones?...Quin espai ocupa ella en el teu futur?
Potser no tindràs resposta fins d'aquí un temps. Fixa't en tu, com reacciones amb ella, fixa't en altres persones que han sigut importants en tu, fixa't en les teves fantasies eròtiques... Potser encara no tens clara la teva orientació, o potser és que t'enamores de les persones i no et fixes en el seu gènere ;)
Sincerament, si tu estàs còmode amb la teva situació actual, gaudeix-la! No busquis problemes on no n'hi ha i deixa que aquesta relació vagi evolucionant...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico