Merda d'amigues
Ja fa unes setmanes o mesos que em sento ignorada per les meves amigues quan fa res m'anaven totes al darrere (cosa que tampoc m'agrada, sobretot perque m'estresso). El casa és que quan estic amb elles a soles de manera individual son les millors pero quan estem en grup gairebé totes canvien la seva manera de ser i deixen de pensar en les altres, només pensen en ser les més ''guais'' quan en vritat estan fent el ridícul. El dissabte passat vam sortir per la nit i totes ens van deixar tirades a mi i a dues noies més que estavem buscant un mobil perque se li havia perdut a una de les tres i estava molt preocupada. Les altres havien anat a per un gelat i ens van dir que no es mourien del lloc pero despres les vam trucar per trobar-nos i resulta que estaven a no se quina plaça a l'altre punta del món. Vaig haver de trucar-les quatre vegades per a que vinguessin on erem nosaltres perque dos haviem·de marxar a casa i no voliem deixar a l'altre sola i elles seguien sense venir. El cas és que resulta que jo soc la unica que s'ha enfadat pero perque ja m'ho han fet altres copa i els hi vaig explicar a les altres dues i em van dir que estaven d'acord amb mi pero avui a classe segueixen actuant amb totes com si res. Em fa molta rabia perque els hi he explicat a totes moltes vegades que em sento ignorada en moltes ocasions i segueixen sense entendre-ho. No se com explicar-los com em sento per a que ho entenguin. A sobre estic tenint batalles internes per la meva sexualitat i problemes a casa i ja no sento confiança per explicarlis a elles el que m'està passant i son les úniques amigues que rinc de veritat. Que faig??
Estrella Dorca

Hola!
Entenc la teva preocupació i també crec que tens unes expectatives massa altes amb les teves amigues.
Tu mateixa veus que elles tenen altres interessos i que, en algunes situacions, no responen com a tu t'agradaria.... i això no ho pots canviar!
Ja has intentat parlar amb elles i no hi ha hagut cap canvi, oi?
Potser hauràs d'acceptar que el comportament quan sortiu de festa serà aquest (Cadascú a la seva), o sinó hauràs de connectar amb persones que vegin el món de la mateixa manera, és a dir, que es comportin de la mateixa manera que tu.
En un grup de persones és molt complicat que tothom pensi igual i aquesta diferència interna és el que fa especial al grup. Ho acceptem que els nostres amics i amigues no sempre seran com havíem "imaginat" o bé busquem altres persones que s'adequin al nostre ideal d'amistat.
Per altra banda, també tinc la sensació que estàs vivint un moment complicat que et fa viure aquestes situacions de manera més intensa. És probable? Busca algú amb qui puguis parlar i deixar-te anar, potser tens massa sentiments guardats dins teus...
Una abraçada molt gran!
Laia Sala
@laiasala.psico