Quants dits li he de ficar a la noia?
Ella nomes vol 1 pero se que quan li fiqui un em dira que li puc posar mes. Com li he de fer els dits? Molt rapid? Molt lent? I si es corre? Que faig? I com li chupo el chocho? Fico molta llengua dins? Em posa massa cachondo la nena.
Cristina Albó

Hola Oskar2012,
Per a masturbar una noia no cal que introdueixis els dits enlloc si el que vols es produir-li plaer. En el cos femení hi ha el clítoris (si no saps on està ubicat t'animem que cerquis alguna imatge on puguis detectar-lo) que està a l'exterior de la vagina. El clítoris l'única funció que té és la de produir plaer, per tant, amb la seva estimulació podràs fer que la noia gaudeixi. Ara bé, cal saber com estimular-lo perquè sinó, al ser tant sensible pots produir-li molèstia.
Per a saber què i com li agrada, el millor és que ella t'ensenyi o t'indiqui com obté ella sola el plaer, així podràs saber com fer-li.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com