Que puc fer??
Fa bastant que m’agrada un noi de la meva classe. Sempre ha sigut simpatic amb mi i es molt carinyos i amable amb mi, ell es aixi amb tothom pero amb mi ho es especialment. A prt sempre estem rient a calsse junts i fem bromes, en fi que hi ha una bona relacio. Hi han amigues meves que em dijen que li agrado, que sempre esta pendent de mi... Pero nose no estic molt convençuda, perque la cosa es que ami m’agradaria algo mes amb ell, pero de moment no parlem ni per whatsapp ni res, siusplau que puc fer? Creus que li agrado?
Estrella Dorca

Hola Trusca,
Jo des d'aquí no ho puc endevinar! és molt complicat saber què pensa algú (i encara més saber què sent!). Sembla que té cert interès en tu, que et té en compte, que et fa bromes... i això és una bona senyal!
Potser hauràs d'esperar un temps a veure com evoluciona aquesta intimitat i aquesta connexió que teniu, no trobes? Un bon inici seria començar per whats alguna conversa (sobre algo que hagi passat a classe) o per instagram etiquetar-lo en alguna història (per exemple). D'aquesta manera la vostra relació sortirà fora de les parets de l'institut i podràs veure si flueix de la mateixa manera...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico