Ja no li crido l'atenció?
Hola adolescents!!! Volia fer una consulta que m'està engoixant molt i vull saber que opineu vosaltres perquè només tinc la opinió de dues amigues. El cas es que m'agrada un noi, i m'estic adonant que cada dia que passa m'agrada més perquè tenim moltes en comú i a més ens han dit un parell de vegades que fem bona parella ja que a part de semblar-nos en personalitat, en físic també una mica. El cas es que abans veia que només estava pendent de mi, i ara el veig que amb mi que continuem parlant i ens riem molt, però veig que mira també a les altres noies, i veig que ja no em mira com abans, vull dir que no l'enxampo mirant-me, ara passa el contrari , que ell em pilla a mi.
Veig que riu molt amb dues noies, una d'elles ja té novio però l'altra no, i no vull que s'enamori de la altra perquè la noia va molt darrere d'ell, i ell fa broma i parla amb tothom doncs.... l'altra és més llençada que jo perquè encara jo no he tingut cap relació ni lio. No se que fer, perquè no se si ell només vol amistat amb mi o bé algo més.
Una altra cosa es que manté molt contacte visual, i veig que em fa bromes però com que em respecta més que les altres, no sé explicar-ho. Però per altra banda quan parlem per whats casi sempre soc jo qui l'obra però li envio memes i ja està XD
Moltes gràcieeeees!!!
Estrella Dorca

Hola!
Des d'aquí no et puc dir què sent ell per tu, ja que això només ho sap ell.
Sí que sembla que hi ha cert interès en tu (ja que et té en compte i es fixa en tu), però d'aquí a saber de qui està enamorat... (si està enamorat, clar!), és molt difícil. També és veritat que hi ha altres persones en qui es fixa...
Per tant, potser hauràs de continuar observant com es comporta i, sobretot, com et sents tu amb ell: si et sents còmode, si et ve de gust veure'l, si sents que s'interessa per tu, si s'enrecorda de coses que li has explicat... Potser així podràs anar intuint què sent per tu.
De totes maneres, la forma més fàcil és parlar amb ell! (potser d'aquí unes setmanes, segons com evolucioni....)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico