lio de lios
Hola! Soc una noia i estic enamorada per el noi que estic de rollo ara mateix (es el meu primer rollo)
Jo li vaig demanar d'estar de rollo, ja que ell em va dir després de fer coses sexuals sense arribar a penetració doncs que sols quedava en una nit, i li vaig dir que millor que no, ja que m'hagés deixat fatal.
Després de totes aquelles coses al llit (petting, masturbació...), es com que penso i dic qque no va estar malament, és mes, em va agradar i repetiria pero la meva consciència diu que no en part, que pari ja que en veritat estic enamorada d'ell quan ell em diu que millor no m'enamori, pero ens ho passem bé al llit i també fora d'ell; és molt detallista, romàntic, vol coneixer les meves amistats, m'invita a coses, vol passar amb mi tot el dia i soc de les poques prsones amb qui es sent comode, ens coneixem de fa mig any i he accedit a ell, ja que soc demisexual i fins que no tinc vincle (el considero un dels meus millors amics) doncs no vull tenir res i amb ell tinc... i de les 6 vegades que hem quedat de momtn, 2 hem acabat al llit.
El meu pla perfecte era ser parella, ja que no em volia iniciar en l'amor aixi, pero veig que al pas que vaig, 20 anys casi, ja tocaba i mes amb una persona la qual m'atrau molt, pero no se si es dolent pel meu cor fer aixo, m'agrada i en part bueno... quan deixem el lio crec que vindrà tot el sofriment, ara nose si disfrutar amb ell del casi-sexe o no. Soc molt romàntica i aixo va en contra meva, no em desagrada com estic, fem coses d'enamorats i el meu cor ho detecta així, passa que el cap sap que no i és un debat continuu...
Si li dic que estic enamorada ho deixarà d'immediat, és més, ja li vaig dir el mateix dia quee ens vam liar abans de ferho i es va espantar bastant pro li vaig dir que em va a menys, era veritat, sentia menys amor els primers dies de lio, pero ara veig que es molt bo, detallista i crec que si que funcionaria una relació
Com puc fer que s'enamori, com li puc demostrar encara mes que valc la pena com a parella si l'han fet molt de mal ja? Estic fent bé tot plegat? Gràices
PD; com a ultima cosa, com puc fer millors petons amb llengua? Sabeu trucs? Gràcies
Cristina Albó

Hola,
La situació que ens planteges és complicada i molt delicada ja que el teu cor sent una cosa i el teu cap en sap una altra de molt important. Però la base de tot és enganyant-lo a ell, és a dir, no sent del tot sincera amb ell sobre els teus sentiments, t'estàs enganyant a ell o a tu? I si t'enganyes a tu, no et faràs més mal.
Hem de procurar protegir-nos, sense aïllar-nos a un torre d'un castell, però si sabem que el que volem no és possible perquè l'altre ens ho ha verbalitzat, hem de ser sinceres amb nosaltres mateixes.
Si ell no valora que tu vals la pena com a parella, potser és que no val la pena una parella així, no creus?
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com