M' agradaria pero..
Realment m' agradaria canviar la forma que soc... Trobo que les meves amigues ja no són com eren abans ja que hi ha una que va per molt mal camí i resulta ser ''mooolt popular''. A prop d' ella em sento molt inferior ja que me supera en gairebé tot... Es que realment ja no trobo que jo faci coses correctament, no bull corregir exercicis de classe, em fa por parlar davant de la gent, tot per culpa de la meva millor amiga, ella no es la culpable si de fet es molt bona persona però... Va molt de guai... De fet, les meves notes han baixat molt per culpa d' això i també prefereixo molt estar sola però estar sola em perjudicarà en esta edat. Sisplau necessito ajuda per recuperar la confiança en mi mateixa.
Elena Crespi

Hola Narya, com estàs?
De vegades, ens passen aquestes coses: depèn de qui tenim al costat ens sentim millor o pitjor, ens sentim més o una mica inferiors... El nostre entorn sempre ens influeix una mica.
Precisament per això et proposo una cosa:
Independentment de amb qui estiguis o deixis d'estar COM ETS? si no tinguessis aquesta amiga al costat, com series? i COM T'TAGRADARIA SER?
Et proposo que agafis paper i llapis i responguis a aquestes 3 preguntes i ho apuntis ben apuntat... i seria fabulós que comencessis una feina que no és senzilla i no es fa d'un dia per l'altre: que comencis a fer les coses de la Narua que t'agradaria ser...
La Narya ideal corregeix els deures? parla en públic? riu? s'ho passa bé? com s'enfada?
Dibuixa el teu ideal i comença a intentar assemblar-t'hi... sempre ens influirà el voltant però tu has de ser valenta i tirar endavant!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres