Por ns por
Soc la metixa que fa uns dies.
El maxim que pic estar sense tallar-me en aquest moments és dos dies sencers. No puc estar més. Perquè llavors m'estresso molt i quan ho fair Haig de canviar el lloc. (quan vain escriure ho feta al turmoil, ara al canell, tot I que molt pot perquè quad amagat sota del rellorge i a més ambos un esparadrap). Pero ns, no hi ha res que ho pugui substituir. és "unic" en els sentit despectiu d'aquesta paraula.
Cada cop ting més por. tina més ganes de quedar-me tancada a l'habitació i no surtir per no tener aquest problemes.
Pero tot és una mera, ja no dic res a les meves amigues perquè ja tenen prou amb els seus problemes I aixó. M'ho callo absolutamente tot perquè la tutora li va dir a una de les amigues que intentes no dir-ho perquè llavors alguna d elles patia massa per mi.
No dic res perquè vull el millor per els altres pero el pitjor per mi.
no trobo ni un puto sentit a la vida. em tallo per no tirar-me a les ptes vies algun dia, ja que part de la rabia, tristesa i tot el que sent se'n va per allá. Només vull sentir-me be, a gust en algun lloc d 'aquest con que em sembla horrible.
no hi ha res que produeixi els mateixos "efectes" que tallar-se.
Perdò per totes les faltes d'aquest i de l'anterior però hi ha el corrector en Castella i en angles posat i la majoria de paraules es canvien i algunes ni m'entero.
en fi gracies. pero seguiré tenint por al'estiu, a una estació de l'any. Por al que dona la vida, por al sol perquè fa que hGaguem d'amar amb manigues curtes i aixo es horrible.
be, res més, no crec que tingui gaires progressos ni res. perquè no hi ha res que sigue igual QUE tallar-se.
............................................................................
Estrella Dorca

Hola bonica,
Gràcies per continuar escrivint perquè així podem buscar conjuntament una mica de lluny en aquest túnel tan fosc on estàs passant. Realment dos dies sense tallar-te és una bona notícia! És un esforç, però ho pots aconseguir. Es tracta d'anar allargant cada vegada unes hores més...
Per altra banda, creus que el millor és no explicar-ho a ningú, que els altres ja en tenen prou amb els seus problemes, però no és així. Ets important per la gent del teu voltant, és valuosa i et volen veure feliç. Segurament s'adonen que no estàs bé però no saben com apropar-se a tu.
Intenta busca alguna persona amb qui et puguis desfogar (pots continuar escrivint-me), però és necessari que sigui cara a cara, que hi hagi contacte (pell amb pell).
També et faré una pregunta:
• Recordes quan vas començar a tallar-te? Per què ho vas fer? Què feies abans quan et senties malament?
Busca en els teus records què et feia sentir bé abans, què t'agradava fer i què et feia feliç. Quan estem en moments baixos, recuperar allò que ens agrada és necessari. Busca-ho! ;)
Una abraçada! (ves-me informant, d'acord?)
Laia Sala
@laiasala.psico