Suicidi, ayuda Urgent
Hola, el meu cas és greu, passo mitja-vida pensant en el suïcidi, quan pujo al terrat a estendre roba penso en saltar i matar-me, quan vaig amb la BMX en estampar-me contra un mur y morir o quan veig un ganivet en tallar-me les venes. Gràcies anticipades per la seua resposta.
InterPersonal

Hola López! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs estic d'acord en tu en que és greu que tinguis pensaments tan autodestructius i tan negatius cap a tu mateix. És cert que necessites ajuda! Has aprlat amb algu d'aquests pensaments? de en quin moment estàs? de què et falta donar a la teva vida per a millorar aquesta situació? hi ha moltes més opcions de les que penses per a solucionar i millorar els malestars que sentim. Et recomano molt que parlis amb algun adult de confiança dle teu entorn : un pare, professors, monitor, etc. Parlar del que et passa i que t'escoltin t'ajudarà a anar veient el qeu necessites. Se t'obrirà la porta a diferents solucions com per exemple podria ser fer una teràpia, on coneixeries moltes coses de tu mateix i moltes eines per a solucionar situacions diverses. Dóna't la oportunitat de fer el pas de parlar amb algu, fes aquest experiment de saber què e´çs obrir-se i que t'escoltin.- Veuràs com funciona molt bé! Aquesta és l'ajuda urgent que me´s necessites! Valora't i cuida't a tu mateix fent aquesta acció i veuràs resultats de seguida! ÀNIMS!!Eli Aulet www.interpersonal.cat