Nose pq em passa a mi
Hola!
Fa cosa d’uns mesos jo tenia novio i un noi del meu institut em parlava i em deia que li comenssava a agradar, el cas esque fa unes setmanes que ho he deixat amb el meu novio i vaig quedar amb el altre noi i no ens vam liar pero casi, la cosa esque em va dir que li agradava i tal, i despres de quedar dos cops va començar a sortir amb una altra noia pero jo també li agradava, encara que fa tems em va dir que pot ser li agradaven dos noies a l’hora. Jo i l’altre noia. Ara no em parla pero de vegades em mira i em busca, diu que li agradem les dos pero esta amb l’altra noia i a mi m’agrada, nose que fer si olvidarlo o si nomes es vol fer el chulo. No vol parlar d’aquests temes en persona pq crec que li dona vergonya o no sap que dir i jo tampoc. Ajudaaa
Estrella Dorca

Hola!
És possible que ens agradi més d'una persona a la vegada i aquesta sinceritat s'agraeix.
El que em pregunto és si a tu t'agradaria estar amb una persona que no té massa clar si vol estar amb tu o amb una altra persona. És a dir, ell és prou sincer per dir-te que està sortint amb una noia i que tu també li agrades. Però aquesta altra noia sap que tu existeixes? Té la mateixa versió?
Si és que sí i tots tres teniu una relació de sinceritat, endavant!
però si hi ha mentides al mig... a tu et ve de gust iniciar aquesta relació?
Creus que et sentiries bé amb tu mateixa? Creus que és el tipus de persona que vols al costat?
Valora bé quins són els teus requisits en una parella per poder decidir si tires endavant aquest "joc" o bé ho talles immediatament.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico