Help!
Hola, tinc 13 anys. Tinc un problema gros, vaig començar a sortir amb un noi de la meva classe que m'atreia. Vam sortir casi 2 mesos, però jo no estava segura del que sentia per ell, i ell és molt possessiu no em deixava mai sola, i m'agoviava, no tenia temps d'enyorar-lo! I el vaig deixar, vaig pensar que com més aviat ho arreglès millor que com més temps passés li faria més mal. Ara ja fa dos setmanes que ho hem deixat i, veure'l malamen m'afecta, però quan està content em fa molt mal. Tinc gelos quan parla amb les seves amigues. I avui m'ha obert una amiga d'ell pel facebook, i m'ha començat a insultar i m'he sentit fatal. No sé que fer, si tornar, o deixar-lo escapar.
Gràcies per llegir-ho :)
InterPersonal

Hola Abby Abernathy! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et recolzo en la decisió de deixar-ho si et senties egoviada i que no et respectaven el teu espai pròpi! És natural que ell estigui dolgut, però tothom s'ha de fer responsable de les seves accions i a vegades necessitem i cal marcar límits a la gent perquè s'adonguin de que ens fan mañ. EN una relació compten els dos, no nome´s el que vol un. Crec que vas ser molt valenta d'abandonar la relació i de donar-te valora tu mateixa. Intenta mantenir-te al marge de l'assetjament d'aquests dies, segurament serà una reacció que no durarà massa si tu intentes mantenir-te al marge i no donar explicacions. Segueix amb aquesta actitud de respectar els teus drets! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat