Por a que m'enganin
Hola! Fa 5 mesos que estic de relació amb un noi, ens estimam mutuament i tenim una relació molt sana (baix el meu punt de vista). Jo som amb la primera noia que està, ha perdut la virginitat amb jo, i abans com a màxim s'havia liat amb ties a festes. Aquest estiu ell va a Menorca a les festes de Sant Joan, amb els seus cosins (tots nois) i alguns tenen parella i d'altres no. Som una persona inestable de autoestima i molt insegura perquè m'han tratat com un objecte en el passat encara que amb aquest noi estic encantada. Tenc moltissima por que quan s'envagi cap a Menorca, amb tot l'alcohol i festa que hi ha per alla, es lii amb una altra. Trobau que li hauria de dir que tenc aquesta por (culpa de la meva inseguritat amb jo mateixa, ja que pens que no som suficient per la gent en general) o no dirli res? No se que fer, donaume consell per favor.
Estrella Dorca

Hola!
A vegades les nostres inseguretats poden portar complicacions en la relació de parella. Sincerament crec que has de confiar en aquesta relació que esteu construint. No deixis que els teus fantasmes es fiquin enmig de la vostra relació. Confia en ell i confia en això que esteu cuidant.
Encara queden alguns dies per les festes de Sant Joan, així que intenta no pensar-hi ni donar-li gaire importància. Disfruta d'ell i de com et tracta, busqueu estones de complicitat en parella i agafa aquests moments com a mostra de l'amor i el respecte que sentiu l'un cap a l'altra.
Confia en tu i en tot el que li aportes! Confia en ell i en la veracitat dels seus sentiments i, sobretot, confia en la relació que esteu construint.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico