Ns por ns
Booones.
Tinc por a l estiu. No vull que arribi i ara ja comença a fer calor i no no vull.
Em fa por per una rao simple pero a la vegada molt complicada. M autolesiono. Tot i que sigui poc, per mi, i mes o menys facil d amagar tinc por. Mai vaig amb pantalo curt al cole, pero aixo ja fa anys i aquest no es el problema. El que passa es que faig espor, d equip, i doncs a l hora d les dutxes sempre porto esparadrap. Com si tingues un esquinç, pero sense tenir esquinç.
El problema es que a l estiu estare amb mons pares i per molt que ja ho sapiguen, no per voluntat meva, ns sabre que fer. Perquè puc portar l esparadrap pero davant d ells passo. I es que no vull que arribi l estiu li tinc por.
Mes a mes amb l equip a l estiu anire a un torneih d una setmana i apart d que no ho podre fer tmp sabre com amagar ho no res, la meva entrenadora ho sap, pero l equip no i doncs ns. Tinc por. Es massa pressio per a mi a mes tinc moltissims pensaments suicides i doncs amb aixo d l estiu encara mes.
Ns que fer.
No vull l estiu
Tinc por
Pero ns em sento encara mes inutil per tenir por d una estaviond l any.
Mersi per tot. Espero que em dongueu alguna solucio obalgo que pugui fer. No em porto gens amb mons pares aixi que la solucio no passi per ells si us plau😞
Estrella Dorca

Hola bonica,
Aquesta por que descrius en ser descoberta és natural. Les autolesions solen anar acompanyades de por, vergonya i culpa i poques vegades se'n parla amb les persones del nostres voltant.
Pots aprofitar l'excusa de l'estiu per posar a prova el teu autocontrol i buscar alguna alternativa a les autolesions. Sé que és molt complicat canviar aquesta forma d'actuar, però pots intentar canviar-la per alguna que no sigui tan perjudicial:
• Posa't gel i aguanta el dolor tanta estona com puguis. Notaràs com el fred et calma tota la ràbia i el malestar va disminuint.
L'arribada de la calor és una bona oportunitat per parlar amb els teus pares i demanar-los una solució: buscar algú persona que et pugui ajudar professionalment, per exemple. La relació amb els pares no sempre és com ens agradaria, però és important que sapiguem demanar-los ajuda quan la necessitem.
També et donaré una altra feina: utilitza la setmana del torneig per practicar el teu autocontrol i no lesionar-te. Escriu en un diari, plora escoltant música o, fins i tot, surt a córrer per calmar-te. Tens moltíssimes eines i durant aquests dies les pots practicar ;)
PD: M'agradaria poder mantenir el contacte i que m'anessi informant de la teva situació.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico