Ajuda!!
Bon dia!
Necessito ajuda, soc d'una ciutat gran i cada cap de setmana vaig jo sol a comprar a la ciutat de costat només per poder veure a una caixera que treballa allà, cada vegada intento que em toqui ella qui m'atén, em te boig per ella, es guapa, molt agradable, molt simpatica,... però el problema soc jo, no tinc confiança, no se com puc començar una conversa, soc molt molt molt tímid i totes aquestes coses em costen molt.
Que puc fer??
Gracies!!
Estrella Dorca

Hola!
Carai quant esforç que hi poses!! Doncs el principal és que ella sàpiga que existeixes i comenci a reconèixer-te.
Pots intentar-ho primer a través de les salutacions quan entres i surts del súpermercat, per exemple. Més endavant, parlar sobre la ciutat i preguntar-li si ella viu a prop. Es tracta de convertir-te en una cara prou familiar per ella, per poder-li proposar fer un beure algun dia.
T'he d'avisar que aquest tipus de comportament poden considerar-se un assetjament, de manera que, si detectes que ella està incòmode, que no et segueix les converses o que no té interès en tu, et demano que la respectis i abandonis aquesta "persecució", d'acord?
Les pel·lícules romàntiques ens han fet creure que perseguir algú, esperar-lo quan plegui de la feina i conèixer tots els seus horaris per "sorprendre-la", és una mostra d'amor, però en realitat és un assetjament. Per tant, fixa't en la seva reacció i, si es mostra tensa amb tu, deixa d'aparèixer al súpermercat, val?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico