estic feta un embolic....
Resulta que me enamorat d'un noi que te novia. El problema és que no sé si sent alguna cosa per mi...ja que a les colònies d'estiu em feia mirades i tontejava bastant amb mi.
Un dia un amic li va dir que ens parlés sobre la seva novia i ell no va voler explicar res. Les meves amigues pensen que no va voler dir res perquè estava jo al davant (ell no sap el que sento). M'agradaria saber la teva opinió sobre si sent alguna cosa per mi o si només és amistat, per poder saber si tinc possibilitats o per passar pàgina perquè aquesta situació d'intriga em mata...i no suporto veure a la persona que estimo amb una altra..(ell no és un noi típic d'aquests que tontegen amb moltes noies..)
InterPersonal

Hola oneta! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que la incertesa et pugui ser complicada d'aguantar. A tots ens passa i hem d'aprendre a acceptar-la. Però en aquesta situació et diría que té la solució de parlar amb ell. És impossible averiguar què sent ell i perquè té les respostes que expliques. Només sap ell el que passa. Et recomano que t'atraveixis a parlar amb ell. Evidentment si té nòvia la resposta potser no és positiva, però sabràs el com estan les coses i podràs prendre decisions i sortir de la incertesa. Si ell vol estar amb la seva nòvia , ho hauràs d'acceptar per molt dur que sigui. No n'hi ha prou a que ens agradi una persona per aconseguir que a l'atre també li agradem!!! Potser passar pàgina serà una opció, però també tens el dret de donar-te la oportunitat d'averiguar si tens possibilitats. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat