M'ha sortit un bony...
Hola! estic molt preocupada, avui a la tarda estava estudiant i quan he aixecat el cap un cop he sentit com que em tibava la pell del coll, després m'he tocat al coll i m'he notat un bony. No és molt gros però em preocupa molt. Tot i que no em fa malt penso que podria ser algú dolent! ja li he dit a me mare i diu que esperem a demà aviam si em passa. Estic molt preocupada ja que fa molt poc es va morir una amiga meva per càncer i ara només tinc pensaments d'aquests!! ajudaaa <3
InterPersonal

Hola Lauri1212! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Com diu la teva mare, mireu que si no se'n va puguis anar a fer una visita al metge epr a quedar-te tranquil.la. Hi pot haver diferents causes epr els que et surti un bony...El metge t'ho pot explicar molt bé. Entenc que si has tingut una mort propera d'una amiga et vinguin certs pensaments com aquests, perquè la incomprensió i el dolor d'aquests tipus de pèrdues ens fan sentir molt vulnerables. Aquests pensaments poden formar part del dol, que és el procés de recuperació després d'una pèrdua. Veuràs com a poc a poc vas podent acceptar el que ha passat amb la teva amiga, i van marxant aquests pensaments. Dóna't aquests temps per encaixar el cop, cuidar-te i recuperar-te. Parla, plora, escriu quan ho necessitis i així aniràs traient i superant tot el que sents. Ànmis! Eli Aulet www.interpersonal.cat