Qui sóc?
Hola!!
Fa temps que em poso a pensar molt en le coses i m'ho plantejo tot. La veritat es que sóc molt feliç amb les meves amigues, i a casa mes o menys va tot bé. Tot i això moltes vegades sento que mai sóc jo, que no encaixo i em sento com tancada en una rutina de la que cada dia estic mes cansada. Sóc una persona que no acostuma a enfadar-se mai, no tinc molt carácter i em callo moltes coses per por a ferir als altres. A vegades m'agradaria cridar tot el que callo, canviar de rutina i ser una persona totalment nova. A això se'm junta que no se ven bé si m'agraden els nois, les noies o els dos, perque mai he tingut parella i mai magrada ningú, però he fantejat moltes vegades amb noies. Pot ser només són ximpleries meves, però necesitaba dir-ho i escoltar algún consell.
Gàcies
Estrella Dorca

Hola Maria,
Entenc perfectament com et sents. La teva vida va bé, flueix i és agradable, però a vegades hi ha moments (o dies) en què sents que no pertanys del tot a aquest entorn, que et sents una mica allunyada de la teva pròpia vida. Aquesta sensació és natural, forma part de la nostra manera d'equilibrar-nos. Consisteix en qüestionar una mica l'entorn i ens ajuda a mirar cap endins.
Intenta no prendre cap decisió durant aquests dies, deixa que passi aquesta emoció i mica en mica et sentiràs millor. Busca alguna persona amb qui parlar de com et sents i amb qui puguis compartir aquesta sensació. Serà agradable deixar-ho anar.
Per altra banda, és complicat que de cop cridis tot el que et sembla malament i no acceptis res. Però potser pots començar a entrenar-te en dir No o en dir la teva opinió. Estic convençuda que ho faràs de manera molt respectuosa, però seria interessant que els altres comencis a conèixer aquesta Maria menys complaent i amb més decisió.
Per què no ho proves i intentes durant la setmana vinent dir un parell de "no" ? A veure com et sents després ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico