Distracció
Hola!!
Us escric per comerntar-vos un problema que tinc desde que sóc ben petita, però que ara m'afecta molt en el dia a dia i necesito algún consell. Resulta que sóc molt despistada. Me'n oblido molt de les coses, desconecto amb molta facilitat i em costa molt concentrar-me. Tot i que no trec males notes això m'afecta en els estudis i en altres coses del dia a dia. Puc fer alguna cosa que m'ajudi a concentrar-me i estar mes atenta?
Moltisimes gràcies!!
Estrella Dorca

Hola Maria,
Això és un defecte i una virtut! perquè t'ajuda a connectar-te amb els teus pensaments i a relativitzar algunes coses.
Crec que el més important és que intentis fer l'aprenentatge de la ATENCIÓ CONSCIENT. És a dir, que tu mateixa et gestionis petites estones on et concentris totalment en una cosa. És impossible que passis tot el dia totalment concentrada, així que distribueix bé les teva atenció. Per exemple: posa el temporitzador mitja hora i motiva't per estudiar. Després deixa't 5-10 minuts per relaxar-te i tornar a posar el cronòmetre.
Veuràs que és un entrenament que mica en mica et sortirà millor ;)
i una altra estratègia fantàstica: fes servir l'agenda!!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico