Nervis.... EXAMEN!
Hola, quan tinc que fer un examen, a l'hora de fer-lo em poso molt nrviosa i els nervis em maten i avegades he suspés per culpa dels nervis, em diuen que no em posi nerviosa pero jo no puc evitar estar nerviosa i no vull suspendre, que puc fer, ajudam sisplau!
Besets.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. A vegades els nervis ens juguen males passades, però també t'haig de dir que hi ha moltes maneres per evitar que ens facin tan la guitza! Entenc que és molt difícil seguir el consell de "no et posis nerviosa"! Complicat perquè a vegades sense estratègies costa controlar-ho. Et diría que potser és més fàcil anar per la via de que els nervis hi són i que tot i que hi siguin tu et sentis que ets qui governa l'exàmen i no els nervis! Per fer això necessites una preparació per l'exàmen, pots fer exercicis per a relaxar-te (algunes relaxacions del youtube cada nit, o anar a córrer per buidar nervis, etc). Alhora et recomanaria també que fent una teràpia es poden aprendre moltes estratègies per a gestionar els nervis en aquestes situacions. És una opció més! I confia molt en tu! Tots suspenem exàmens durant la vida acadèmica, però suspendre també és un bon aprenentatge. A la vid aprenem més dels fracassos que dels èxits! Ànims! ELI Aulet www.interpersonal.cat