No arribar al orgasme
Hola bones sóc una noia de 17 anys que ja fa 2 anys que te relacions sexuals pero mai ha arribat al orgasme. Ni amb masturbació ni amb la meva parella, si que setu plaer cuan ho fem en certes posiciona pero em altres no notu res i mai arribo acabar encar queho estiguem fent durant 1 hora . M’he informat sobre aquest transtorn del orgasme i no se si anar a una sexologa amb la meva edat o continuar com estic. La meva parella ja sap queem costa pero avegades com que tardo tant te que estar molt de rato fento i es cansa i acabo finguint l’orgasme i estic cansada de fero pro em fa vergonya dir-li prr aixo m’agradaria demnar ajuda a un profesional pero amb l’edat que tinc no se si espossible poder anar/hi o no.
Cristina Albó

Hola Anna ;)!!!!<3,
Moltes gràcies per escriure'ns! Segurament no t'ha estat fàcil fer-ho, gràcies de veritat!
En primer lloc, és important que t'expliquem com funciona el cos femení: a nivell de plaer, les noies/dones sentim plaer a través de l'estimulació del clítoris, de forma directe o indirecte. A nivell intern de la vagina, no és impossible, però requereix molt de coneixement del propi cos per arribar a l'orgasme a través de la introducció.
Per tant, el primer que et recomanem és que agafis un mirallet i observis els teus genitals:
Has localitzat totes les parts? Has trobat on tens el teu clítoris? Pensa que la funció del clítoris és proporcionar plaer, per tant, comença per acariciar, acaronar i estimular aquesta zona i els seus voltants. Vés provant i experimentant noves sensacions!
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que estiguis connectada i centrada en allò que estàs fent, en pensaments que
t'ajudin a excitar-te. Veuràs que el teu cos va responent a aquesta excitació, amb major lubricació, el color dels genitals es torna més intents...
Ningú neix ensenyat i cal pràctica per anar descobrint com t'agrada fer-ho! Un cop tinguis entès i coneguis com funciones, aleshores pots guiar la teva parella per a que t'estimuli tal i com a tu t'agrada.
Si volguessis anar a un expert/a, al ser menor d'edat
necessitaríem el consentiment dels teus pares (mare i pare), o tutors
legals.
Una abraçada i gràcies confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat