primer coooooooooooooop
Ho hem parlat amb el meu nòvio de fer-ho.
Estic preparada i tot, l'únic problema és que tinc por de l'embaraç.
Evidentment ho farem amb condó però em fa por...
-Quines recomenacions em donaries pel primer cop?
-Com es posa el lubricant?
-Em fa molta cosa que em fagin dits perquè no m'he n'he fet mai (me n'han inetentat fer però estava molt tibada i no deixava que me'ls posesin)
Merci! Petons :)
Mariona Busto

Hola sara2002!
El primer de tot és que tingueu ganes tots dos, que us sentiu preparats per fer-ho i que no feu res que no vulgueu fer o per pressió.
Fixa't que ens expliques que no t'ha pogut introduir els dits perquè estaves molt "tibada" i per tant va dificultar-ho. La nostra recomanació és que no vulgueu córrer, que aneu a poc a poc, i deixant que els vostres cossos es relaxin. Si aneu directament a la penetració, segurament no vagi bé...
Així doncs, busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions. No tingueu pressa i deixeu que els vostres cossos vagin excitant-se de mica en mica amb les carícies, les abraçades i els petons. Si estàs prou excitada, la lubricació vaginal augmentarà i segurament no necessitis fer ús de cap lubricant. De totes maneres, si en feu servir, recordeu que sigui de base aquosa, apte per l'ús amb preservatiu.
Per últim, no oblideu utilitzar el preservatiu correctament durant tota la relació sexual!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat