Orientació sexual
Bona nit.
El cas és que últimament estic preocupat per saber quina és la meva sexualitat. Jo em pensava que era hetero: tenia novies i els tios no m'agradaven. Però fa uns dies vaig descobrir la pornografia gay i la veritat es que em va agradar. Vaja que m'agraden els nois i les noies. Fins aquí fàcil: sóc Bi. Però existeix una diferencia entre les parts. Em passa molt poc sovint que veigi un noi i m'agradi. (nose si tots els que veig són lletjos!) Pel que fa a les noies, el meu amor es més amor. No se si m'explico, m'agrada estar amb la noia que m'agrada, riem junts vaja, que l'estimo. Tot i així, com he dit abans, ara opto per la pornografia gay. També en miro d'hetero però no em posa tant. En resum m'agrada el sexe amb nois i amb noies peròn només estimo a les noies. El desitg passional cap a un noi normal que passa pel carrer no és freqüent l'únic es que quan veig una escena porno gay penso, ara m'agradaria estar allà. Per altre banda hi han noies a la meva classe que les veig i penso (ara t'ho menjaria tot).
També crec que són importants els meus somnis eròtics. Quan en tinc, quasi sempre, són de caràcter gay. els somnis no se si es basen en els meus sentiments més profunds o en el que veig als vídeos no ho se. Actualment estic enamorat d'una noia.
Bé fins aquí, gracies.
Mariona Busto

Hola Anònim!
Tranquil, el que et passa és més habitual del que et penses. Pensa que a l'adolescència és força habitual tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual.
El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem. Que t'exciti la pornografia gai o que tinguis somnis eròtics de contingut homosexual, no significa automàticament que siguis gai o bi. Pensa que davant d'una situació sexual és completament normal que ens excitem.
El temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a saber de qui t'enamores i per tant a tenir més clara la teva orientació sexual!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat