Ajudaa!
Hola!
Avui ho he fet per primer cop, i al acabar m'han sorgit dubtes perquè al principj ho hem fet sense condó una estona i després se l'ha posat i al cap d'una estona s'ha corregut. Jo sóc una noia que té la regla irregular, podria haver-me quedat embarassada per haver-ho fet una estona sense? Què faig???!!! Pd:potser estic ovulant perquè m'hauria de venir en nou dies.
Gràcies!
Mariona Busto

Hola Anònima!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu (o qualsevol altre mètode anticonceptiu) hi ha risc d'embaràs...
En tenir regles irregulars és més complicat poder calcular quan estàs ovulant i també poder preveure quan et vindrà la regla. De totes maneres, si veus que la menstruació no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Recordeu que la marxa enrere no és un mètode anticonceptiu. Que l'ús del preservatiu no és una opció, sinó una condició per poder gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable. Així evitareu un embaràs no desitjat i també el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat