13/17/22! NoSe QuE pOsAr JaJaJa
Tinc 13 anys i fa 6 mesos (casi 7) que estic amb un noi de 17, fa 3 mesos que els meus pares ho saben i que la gent també ho sap, ja que per la diferencia de edat no ho deiem per por del que dirien... En fi, que estem molt be sempre que estem junts i eso.
Pero el problema es que fa com 1-2 mesos que hem va obrir un tio que conec de tota la vida i sempre ens hem parlat perque juga al meu club i eso, el que passa es que ell te 22 anys i hem posa molt. Ja fa temps que hem demana lio i per quedar i la veritat es que tinc moltes ganes sobretot de liarme amb ell, pero no puc perque estic sortin amb un. I es el que sempre li dic, pero la veritat es que estic confosa i nose que fer, si deixar al meu novio (que hem fa molta pena per tot el que hem viscut i perque la gent es pensara que vaig de flor en flor o algu) i liarme amb el de 22 aixi en plan res serios o seguir amb el meu novio i eso...
QUE FAIG ENSERIO??
No sabia si posar-lo aqui o a psicologia ajjajaj
Cristina Albó

Hola LittleHoran5,
Ens sap greu però nosaltres no podem dir-te què fer. És una decisió que has de valorar bé.
Pots fer llistes, que t'ajudin a prendre una decisió, si més no, meditada:
• Llista de coses bones de liar-te amb aquest noi de 22 anys VS coses no tant bones de liar-te amb aquest noi de 22 anys.
• Llista de coses bones de seguir amb la teva parella VS coses dolentes de seguir amb la teva parella.
• Llista de coses bones de trencar la relació amb la teva parella VS coses dolentes de trencar la relació amb la teva parella.
Se se t'acut alguna més, fes-la també, tot ajudarà a que puguis prendre una decisió. Valora què passaria si et liessis amb aquest noi de 22 anys? què passaria si no ho fessis?
Un cop tinguis les balances plenes, aleshores podràs valorar què pesa més i què vols fer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat