Tinc por
Tinc por! Tinc molta por ja que vaig veient a les meves amigues com tenen novius i son tan felices i tal i jo encara no he tingut cap novio Encara que he tingut molts lios i tal pero no es el mateix, jo vull trobar l’amor i ser feliç estic cansada d’esperar necessito sentir com m’estimen ( i que no siguin els meus pares) vull despertarme amb un bondia i anar-me’n a dormir amb un molt bonanit i nose viure l’experiencia d’enamorar-me... pero es que pfff tinc la sensacio de que mai trobare a aquella persona, ja q sempre que trobu a un tio primer estic de lio i molt be pero mai vomen res mes i no entenc pk i jider estic cansada dems lios jo vull tenir novio
Necessito sentir-me estimada i ser que tot arriva pero es que ho necessito ja osigui en aquests moments oer mi aixo es indispensable
Cristina Albó

Hola M,
Ens transmet moltes ganes de tenir parella, de compartir, decréixer,...
Però aquest procés no és gens senzill ja que
hem de conèixer i deixar-nos conèixer. No podem impacientar-nos,
trobaràs a la persona que tant desitges però això potser no serà tant ràpid com a tu t'agradaria. L'altre tema és el que ens comentes "sempre que trobu a un tio primer estic de lio i molt be pero mai vomen res mes i no entenc pk i jider estic cansada dems lios jo vull tenir novio", si aquesta és la teva prioritat a l'hora de conèixer a algú, valora si vols començar a estar de lio amb algú que no vol res més que un lio, o si vols primer conèixer-vos i després veure si us lieu
o no... les dues opcions són vàlides, només hem de detectar amb quina
encaixem en cada moment de la nostra vida. Potser en un moment vols lios i res de compromís i, en canvi, en altres moments vols compromís i lios més selectius.
Valora en quin moment estàs tu i actua en conseqüència ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat