No se k fer
Crec k m'estic enamorant una altra vegada del meu ex novi.
Jo vaig tallar 5 vegades amb ell i li vaig fer molt de mal.
No se k fer
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs potser abans de donar el pas, hauràs d'escoltar bé el que vols, perquè puguis ser sincera amb ell i vegi que pot confiar amb tu. Alhora potser ell també ha après de l'experiència i li pot costar confiar o potser ha passat pàgina finalment. Llavors ho hauràs d'acceptar, ja que vas ser tu qui el va abandonar tantes vegades i hauràs de ser conseqüent amb les decisions que vas prendre. Ara si decideixes que si que sents alguna cosa important per ell , hauràs d'acceptar el punt en el que estigui ell. És important veure el que sentim perquè una relació d'anar tallant pot ser molt tòxica i enganxa motl d'una manera malaltíssa, per tant t'animo a escoltar el que realment vols amb ell i a respectar el com estan les coses entre vosaltres dos ara. Ell haurà de decidir si pot o no fiar-se de tu o si el tornaràs a deixar. Si t'animes , hauràs de parlar-ho amb ell sent molt conscient del que vols i respectant la seva decisió. Endavant! Eli Aulet www.interpersonalc.at