soc molt celosa
Bones!
Tinc 18 anys, soc noia i no he tingut ni tinc novio
Quan en tingui un, perque de moment sols estic pillada per un amic pues crec que seré molt 'celosa' si acabo amb ell, perq quan veig al insta o en persona que segueix noies o parla d'elles doncs em fa certa cosa de que li agradin elles i jo no... Nose si quan en tingui de parella em pasara aixo, es una cosa irracional ho sé pero em passa desde sempre i no vull!! Merci
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot felicitar-te per aquesta introspecció. No és fàcil detectar en un mateix les inseguretats i tu ja estàs treballant per poder-hi fer front. La gelosia és un estat emocional que t'impedeix el raonament i que et fa sentir molt petit i amb poques capacitats comparada amb una altra persona.
Primer de tot et demanaria que busquis on és la teva inseguretat, en quina part de tu apareixen els dubtes? i després comencis a buscar les teves virtuts. Sé que no és fàcil, però cal que tots tinguem una visió realista d'un mateix i ens reconeguem en les virtuts però també en els punts febles. Això ens fa humans i ens ajuda a relacionar-nos amb els altres des de la sinceritat.
Busca la teva inseguretat i treballa-la ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico