MENSTRUACIÓ I VARIS
Ja en fa com 3 o 4 mesos que no sóc verge, pero cada cop que m'ha de vendre la regla hem poso molt nerviosa perquè hi sóc irrgular. L'ultim cop que hem va vindre es va retsrdar com dues setmanes o així i d'ara ja en porto quasi 1 setmana. Ma mare no hem vol hormonar encara, hem diu que si haig de dur alguna cosa seria l'aro. M'agradaria saber que es millor si l'aro o les pastilles anticonceptives.
Altres de les meves questions es que, ja fa cosa de quasi 3 setmanes vaig mantenir relacions sexuals amb el meu novio i quan vam treure el condó i tot la meva vagina tenai un liquid blanc. Ell hem diu que es laeva ejaculació, però yo no estic segura de res. Puc dir qie vaig notar com certa pressió dins meu quan estavem realitzant l'acte sexual però nose que se sent quan s'eyacula. Vam soplar al condó i semblaba que no estigues trencat ni res. Estic preocupada que puc fer.
Cristina Albó

Hola ARL,
Nosaltres no podem dir-te quin mètode anticonceptiu hormonal és millor, això ho has de decidir tu juntament amb les indicacions i les explicacions que et doni el teu ginecòleg.
Pel que fa a la por d'haver-te quedat embarassada, si vàreu utilitzar de forma correcte el preservatiu, és a dir, en tot moment que hi hagués penetració hi havia preservatiu, en ejacular el vau retirar, i posteriorment el vau comprovar, el risc és gairebé impossible.Però com nosaltres no sabem exactament com estava el preservatiu, ni si en veu fer un ús correcte, no podem assegurar res.
Si vols quedar-te més tranquil·la, fes-te un test d'embaràs, així veuràs si estàs embarassada o no.
Gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat