dits? com es fan?
Hola, primer de tot gracies pel que feu perque ajudeu moltissim a tothom
Tinc un petit problema i es que em vull fer dits i ho he intentat perque m'imagino com es fan, pero no se si ho faig be. Perquè no se per on els he de posar exactament i sobretot no se on esta el clitoris, la vagina si que se com es perque m'he posat tampó algunes vegades (tot i que quan me'l treia i no tenia la regla gaire forta em feia una mica de mal) aixi que se com posar els dits a dins i ho he aconseguit pero no acabo de notar gaire plaer, per no dir que no en noto, i em feia una mica de mal, com el del tampo quan me'l posava quan tenia poca regla (no se si aixo es normal quan estas començant), tambe pot ser els cops q ho he provat de fer no estava realxada o excitada i aquest es l'únic problema. Però necessito que em digueu que pot ser per ajudar-me a solucionar això.
Moltes gracies per tot
Mariona Busto

Hola hola!
El primer que et recomanem és que agafis un mirallet i observis els teus genitals:
Has localitzat totes les parts? Has trobat on tens el teu clítoris? Pensa que la funció del clítoris és proporcionar plaer, per tant, comença per acariciar, acaronar i estimular aquesta zona i els seus voltants. Vés provant i experimentant noves sensacions!
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que estiguis connectada i centrada en allò que estàs fent, en pensaments que t'ajudin a excitar-te. Veuràs que el teu cos va responent a aquesta excitació, amb major lubricació, el color dels genitals es torna més intents...
De mica en mica, ningú neix ensenyat i cal pràctica per anar descobrint com t'agrada fer-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat