Anticonceptives
Avui he pres per primera vegada pastilles anticonceptives, en concret la pastilla Loette 100/200mg, i tinc alguns dubtes;
Quan de temps he d'esperar per tenir sexe sense preservatiu?
El meu novio es pot ejacular a dintre meu (sense preservatiu) sense que hi hagi risc d'embaraç?
Mariona Busto

Hola Noe!
Generalment es recomana que durant el primer mes s'utilitzi doble mètode, és a dir, pastilles i preservatiu. Passat el primer mes de prendre les pastilles anticonceptives, si es prenen correctament, ja es pot considerar que es poden mantenir relacions sexuals només amb les pastilles.
De totes maneres, recordeu que les pastilles anticonceptives prevenen un embaràs, però no protegeixen contra el contagi de les infeccions de transmissió sexual (ITS). Per tant, es recomana que no es retiri el preservatiu si no es tracta d'una parella estable, on hi ha exclusivitat de relacions sexuals, i on tots dos us heu fet les proves i no teniu cap ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat