La penetració no em resulta placentera
Hola! Fa poc més d'un mes vaig perdre la virginitat amb el meu novio, del que estic molt enamorada (portem 1 any junts). Va costar molt arribar a la penetració ja que a mi em feia moltíssim mal que qualsevol cosa intentés entrar a la meva vagina. Al final ho vam acabar aconseguint. Al principi em feia mal, però després d'haver-ho fet bastantes vegades ja no em fa mal. El problema és que tot i que ja no em fa mal, no sento gens de plaer. Puc arribar a l'orgasme amb la masturbació i el sexe oral, i ho disfruto, però la penetració no em produeix cap plaer. No em desagrada pel fet de que m'agrada veure disfrutar a la meva parella, i aquest és el motiu pel que ho seguim fent. Ell no sap el que em passa, però s'ha adonat de que no arribo mai al orgasme tenint relacions sexuals. No entenc que em passa, però algunes amigues m'han dit que és normal que no disfruti sense estimular el clítoris. El que passa és que la majoria de gent disfruta de la penetració sense haver de fer res més, i jo no i això em frustra. Tampoc trobo la manera d'estimular el clítoris mentre tenim relacions, és molt incómode. Volia saber si el que em passa és normal o si he de visitar algun especialista. I si és normal, alguna recomanació per disfrutar o simplement saber el motiu de per què no disfruto de la penetració.
Moltíssimes gràcies.
Mariona Busto

Hola Anònima18!
El que et passa és completament normal. El clítoris, que és la zona que més plaer produeix, està situat a l'exterior de la vagina, no a l'interior. Per tant, és fàcil d'entendre que amb la penetració no sentis molt plaer, i en canvi amb la masturbació o el sexe oral sí. La penetració pot ser molt excitant però la gran majoria de noies no sentim tant plaer amb la penetració. Per tant, tranquil·la!
La majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina, al clítoris i al seu voltant, no a dins. Per tant, intenteu descobrir com funciona el vostre plaer, explorant aquestes zones i proveu d'estimular el clítoris de forma directa (amb les mans) o indirecta (amb el fregament dels genitals amb la panxa de la parella) mentre practiqueu la penetració.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat