Primera vegada
hola, la meva novia i jo ho volem fer pero es la nostra primera vegada i no se si hem podriau donar algun consell siusplau?
Esk estic nervios i de veritat majudaria algun consell.
gracies
Mariona Busto

Hola uela!
En primer lloc dir-te que és completament normal que estiguis nerviós, però prengueu-vos-ho amb calma, ja que no hi ha pressa i ningú neix ensenyat.
Les nostres recomanacions per la primera vegada serien:
• Que tots dos estigueu segurs que voleu fer-ho, sense pressions de cap tipus. Que tingueu confiança per anar-vos adaptant el ritme que necessiteu.
• Busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i no us molesti ningú (ja s'està prou nerviós com perquè a sobre estigueu patint per si algú us enxamparà)
• Comuniqueu-vos molt amb la teva nòvia. Expliqueu-vos quines coses us estan bé i quines us fan sentir incòmodes. Agafeu-vos-ho amb calma i no aneu molt a sac. Doneu temps a que els vostres cossos s'excitin i es relaxin.
• Utilitzeu sempre, sempre, sempre preservatiu (i controleu que estigui ben col·locat durant tota la relació sexual i que no s'hagi trencat un cop hàgiu acabat). Tingueu més d'un preservatiu a mà per si de cas.
• Recordeu que l'objectiu ha de ser passar-vos-ho bé, així que centreu-vos a gaudir!
Esperem que les nostres propostes us serveixin!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
uela
Moltes gracies pels consells!!!