PREOCUPADA
Aquest matí he deixat de ser verge i no em penedeixo de res, perquè estimo molt a la meva parella, i tenim molta confiança i era la nostra primera vegada dels dos.
Però ara tinc molts dubtes
1. Perquè no he notat res de plaer?
2. Perquè no m'ha sortit sang?
3. Ho hem fet amb condó, però ell no sa corregut dins meu, i ara estic molt preocupada.
Em puc quedar embarassada, encara que no s'hagi corregut dins meu i ho haguéssim fet amb condó??
4. Que ho hagi fet, canvia el període de la regla?
5. Sóc molt petita per hagut tingut sexe?? Tinc 16 anys.
Gràcies
Mariona Busto

Hola noaa!
Anem per parts resolent els teus dubtes:
1. Perquè no he notat res de plaer? Els nervis normals de la primera vegada poden influenciar en el grau de plaer que sentim, ja que estem pendents de tantes coses que ens oblidem de centrar-nos en el nostre propi plaer. Recorda també que l'estimulació del clítoris, directa o indirectament, durant la penetració ajudarà a intensificar les sensacions de plaer.
2. Perquè no m'ha sortit sang? No totes les noies sagnen la primera vegada que tenen relacions sexuals, així que tranquil·la. Pot ser que el teu himen ja estigués trencat.
3. Ho hem fet amb condó, però ell no sa corregut dins meu, i ara estic molt preocupada. Em puc quedar embarassada, encara que no s'hagi corregut dins meu i ho haguéssim fet amb condó?? Si heu utilitzat el condó correctament durant tota la relació sexual, i heu comprovat que no estigués trencat un cop acabat, podeu estar tranquils perquè els preservatius són un mètode anticonceptiu amb una eficàcia molt alta.
4. Que ho hagi fet, canvia el període de la regla? No. Iniciar-se en les relacions sexuals amb penetració no modificar el nostre cicle menstrual. Això sí, si estàs molt nerviosa o estressada, pot fer que el teu cicle es desajusti una mica.
5. Sóc molt petita per hagut tingut sexe?? Tinc 16 anys. Més que l'edat, recorda que és important que la decisió hagi estat lliure, amb la persona que tu hagis volgut i quan tots dos us hàgiu sentit preparats per fer-ho. La confiança és un element clau.
Esperem haver respost a tots els teus dubtes ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat