No se que fer, ajuda si us plau
Hola, vaig follar amb el meu novio ahir i abans d’ahir sense condo, pero ell es va correr fora. Es va netejar be i ho vam tornar a fer despres, els dos dias. Estic molt espantada, m’agradaria saber quina possibilitat hi ha de quedar-me embarassada i si pendrem la pastilla o no. En teoria mha de venir la regla en poc. Em va venir el 4 de Març.
Que faig?😭 no tornare a fer-ho mai mes sense condo, ho estic passant fatal.
Mariona Busto

Hola Loli22!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu, existeix la possibilitat d'un embaràs... per això és tan important fer servir preservatiu durant tota la relació sexual, ja que evitareu molts mals de cap i preocupacions com la que ara tens.
Com saps la pastilla de l'endemà s'ha de prendre com més aviat millor després de la conducta sexual de risc, com més tard, menys eficàcia té. Com ja fa uns dies que això va passar, segurament hauràs d'esperar a veure si et ve la regla el dia que estava previst (pensa que l'estrès i els nervis poden fer que trigui uns dies), però si veus que no et baixa, et recomanem que et facis un test d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat