he mentit es urgent
hola gracies x la feina k feu. es geniiiaal!!!!!
es urgent aixi k agrairia moltisssiim si em responguessiu el mes aviat possible...
resulta k e kedat akest divendres per liarme amb un noi...i li e dit al noi k ja mavia liat abans...pero es mentida. jo mai me liat amb ningu i tinc por k o descobreixi pk noti k no se liarme. k puc fer? una cosa tinc clara k es k no li dire la veritat...pero ns k fer per liarme be i fer k no se nadoni...algun consell?
gracies!
Cristina Albó

Hola aaaannnnaaaa,
Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants
com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que
agradi a tothom.
Si tu tens menys experiència que l'altra persona, deixa que sigui
l'altra qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a
poc a poc i deixa't portar.
Et deixem l'enllaç de dos articles dels redactors d'Adolescents.cat, un
sobre http://www.adolescents.cat/noticia/22868/errors/habituals/hora/liar-nos/amb/algu
" target="_blank">els 5 errors més habituals a l'hora de liar-se, i un altre sobre
http://www.adolescents.cat/noticia/10183/coses/no/has/fer/quan/fas/peto
" target="_blank">coses que NO s'han de fer quan fas un petó, potser t'ajuden o t'orienten
una mica:
El més important de tot és que gaudeixis del moment i veuràs com tot surt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat