Dubte sisplau CONTESTEU RAPID🙏
Molt bones, tinc una pregunta, igual es una mica absurda pero vui resoldre el dubte. Si tu tens alguna llaga a la boca i te lies amb un tio o si el tio te alguna llaga pot pasar algo? Enplan he sentit a parlar entre els meus amics q pots tenir el sida o alguna enfermetat pero no estic segura. Et pots liar tranquila tenint alguna llaga? Moltes gracies per tot el que feu❤❤
Cristina Albó

Hola anonima,
Hi hauria risc d'infecció si la llaga supura, o si entra en contacte sang amb sang.
Les probabilitats de contagi amb els petons si un dels dos té llagues serien baixes ja que la majoria de contagis de VIH es produeixin a través de les relacions sexuals sense preservatiu (vaginals o anals) i per compartir xeringues, o estris en els que hi hagi possibilitat de tocar sang i passar-ho a la propera persona que ho utilitzi, com per exemple, les maquinetes d'afaitar. Sempre i quan un dels sigui positiu en VIH.
Ara bé, si un dels dos sap que és portador del VIH i té llagues a la boca, és millor extremar les precacions i esperar que aquestes llagues curin. Sempre i quan el metge no indiqui el contrari.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat