amistat o algo més?
els meus amics em shippejen molt amb el meu millor amic des de fa més d’un any però nosaltres sempre hem dit que no hi ha res més que no sigui amistat. Últimament m’he plantejat el que sentia per ell perquè la nostra relació ha canviat prou, parlem més, pasem més temps junts, m’agafa la mà i em fa abraçades sovint, caricies quan estem gitats al pati de l’insti i coses així. El cas és que avui hem quedat i ha vingut a ma casa a vore sèries, i quan hem acabat, abans d’anar-se’n, ens hem quedat gitats al sofá com mig abraçats. Estàvem en silenci i amb els ulls tancats i ens hem anat apropant fins que ens hem besat. El meu amic m’ha dit que està enamorat de mi i que va molt en serio, però jo no sé què sento. No sé si m’agrada o no. Mai m’ho he plantejat en serio perquè, com que és el meu millor amic, sempre que he dubtat m’ho he tret del cap pensant que mai tindriem res. Però després del que ha passat avui, ja no sé què pensar... no sé per qué no m’he apartat, però no em penedixo.
Cristina Albó

Hola m,
Nosaltres no et podem dir què has de fer, el que podem dir-te és que estiguis tranquil·la, no et pressionis, davant d'una declaració com la que el teu millor amic t'ha fet, dient-te que està enamora de tu, i tenint aquest moment petó, no has de prendre una decisió ja. Amb la teva consulta ens transmets ganes de poder decidir, però sovint aquestes "presses" ens bloquegen.
Intenta valorar amb ell i sense ell, què suposaria un canvi en la vostra relació. Valoreu si és algo que us alterarà molt la vostra relació o no, i si esteu disposats a apostar per això encara que generi canvis relacionals.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat