Anticonceptives sense recepta?
Hola!! M’agradaria saber si venen les pastilles sense recepta i quan costen ja que no m’agradaria que ma mare s’assabentes de que les prenc ja que no sap ni que tinc novio mersiii!❤️
Mariona Busto

Hola Arianafnd!
Les pastilles anticonceptives són un anticonceptiu hormonal, i com a tal, la venda hauria de ser per recepta. És important que si estàs pensant a utilitzar aquest mètode anticonceptiu, demanis hora amb el ginecòleg perquè pugui fer-te una revisió i valorar quin anticonceptiu s'escau millor pel teu cas concret. Pensa que cada noia és diferent i si es pren anticoncepció hormonal, és important que hi hagi un seguiment.
Recorda també que les pastilles anticonceptives si es prenen correctament, prevenen un embaràs no desitjat, però no protegeixen davant el contagi de les infeccions de transmissió sexual (ITS).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat