tampons
hola bones mira eh tingut un problema avui, pensava que em baixava la “menstruació” i me posat un tampó però no-se com me l’ he posat y m’he le tret, a les hores crec que m’he desvirgat però no ho se, no se si es possible, podia ser que m’hagués desvirgat amb un tampó? mai m’havia posat un
gràcies!!!
Mariona Busto

Hola iris!
La virginitat en la nostra cultura i en moltíssimes altres, s'entén per virginitat el fet de no haver mantingut relacions sexuals amb penetració vaginal, on se suposa que es trenca l'himen.
Per nosaltres l'existència o no d'himen no ens indica si la persona és verge o no, però sí que quan parlem de virginitat quan ens consulteu, entenem que parlem de la primera vegada que es tenen relacions sexuals amb penetració vaginal.
Per tant, segons el que entenem per virginitat, si no has mantingut relacions sexuals amb penetració vaginal, segueixes sent verge, ja que no es considera que amb un tampó es perdi la virginitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat