confusa
hola molt bones, es la primera consulta que faig aqui. bueno la cosa es que conec a un amic desde que feia 6è de primaria i ara faig 2n i cada vegada la nostra amistat es mes propera. ens veiem 2 cops a la setmana per una extraescolar i desde fa poc temps sempre que em veu em rep amb una abraçada i yo a ell igual i mencanta. nose, ultimament m'atrau una mica i la veritat es que es guapet. ademes tenim mols gustos i opinions en comu i crec que m'esta començant a agradar. (jo encara no he tngut el primer amor/petó i aquestes coses) ell nose crec que tampoc.
Però la cosa es que ell té més amigues que amics m'entens, osigui casi sempre quede amb 2 de les seves amigues que vamos se porten com si fosin parella pero no, saps? son molt propers i tal i nose si si en un futur sortim això perjudicaria sas. perque igual em fico celosa o coses aixi ns si mexplico. ademés crec que pot ser que jo a ell tmb li agradi una mica, pero, com he dit abans, ell té mes relació amb nenes que amb nens llavors nose si es algo natural de ell o si es señal de que li agrado. buff perdo per enrollarme nose si ha servit de massa escriure tot aixo soc ruc jajajaajj.algun consell? espero que contesteu.
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot hauries de saber què sents realment per ell. Sembla que hi ha un interès mutu i tots dos us sentiu còmodes l'un amb l'altre. Això és fantàstic!! Per tant, ves veient com evoluciona i com et sents quan estàs amb ell..
Per altra banda, què és el que et preocupa de les seves amistats? Que mantingui bona relació amb altres persones segurament és sinònim que es preocupa per elles i que és atent. Per tant, és senyal que et tractarà bé, no trobes?
Jo et diria que no t'avancis en preocupar-te per coses que encara no han passat. Ves veient com et sents i si necessites parlar-ne amb ell, fes-ho ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico